خــــدا...تــو صـدامـو مـیشنـوی مگـه نـه؟:(

دیــوونـه بـــازیـهای مـا دوتـا

ایـــن حـــال الـان منـــه

 

خـــدایـــــا...ببیــن منـــو...بــــه خـودت قسـم دیگـه ظرفیتشـو نـدارم...

+بــــازم مثـــل همیشـه حــرفـایی کــــه خــــودشـونـو پشـت ایـن سـه نقطـه هـا قایـم میکنن

+کســـی صـدایم را بـــه خـدا برسـانـد...مـی خـواهم بـگـویم خستـه شـده ام



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت16:55---1 ارديبهشت 1393
سلام وب خوبی دارید من لینکت کردم

مريم
ساعت21:18---28 فروردين 1393

چرا مگه اقات كجاس انا؟
پاسخ:همین جا...نشسته تو کنج دلم همونجایی که جای هیچ کس نیست...جاودانس:*



سحر
ساعت21:07---28 فروردين 1393
دل یک زن تمــــام دنیــــــای اوست...

شــــاه دنیـــــایش باش ای مـــــرد...

نه ســــردار سپـــاهی کــــه احســــاسش را

در هــــــــم میشکنــــــــد...!!
پاسخ::(


سحر
ساعت21:04---28 فروردين 1393
سلااااااام

ممنون که بم سر زدی

بازم بیا خوشحال میشم
پاسخ:خواهش گلم حتما


عشق2طرفه
ساعت17:21---28 فروردين 1393
وقتے مـטּ بمیرҐ هیچ اتفاقے نخواهـב افتاב . . .



نـہ جایے بـہ פֿـاطرҐ تعطیل میشوב . . .



نـہ בر اخبار פرفے زבـہ میشوב . . .



نـہ تـہ פֿـیابانے بستـہ میشوב . . .



ونـہ בر تقویـҐ اسمـҐ نوشتـہ میشوב . . .



تنها موهاے ماבرҐ ڪمے ωـپیـב میشوב . . .



اقوامماטּ چنـב روز آسوבـہ از ڪار میشونـב . . .



عشقـҐ بعـב از مـבتے با פֿـنـבه‌هایش בر آغوش בیگرے مرا از یاב میبرב . . .



و בوستانـҐ بعـב از פֿـاڪسپارے موقع פֿـورבטּ غذا آراҐ آراҐ פֿـنـבه‌هایشاטּ شروع میشوב . . .



و مـטּ تنها گور ڪنے را פֿـستـہ میڪنـҐ و



مבاحے را ڪـہ الڪے از פֿـوبے هاے نـבاشتـہ اҐ میگویـב و اشڪ میریزב. . .



از ایـטּ בنـیـــــا פֿـستـہ ام...
پاسخ::(


ترلان
ساعت1:30---28 فروردين 1393
ببینمت...

گونه هایت خیس است...

بازبااین رفیق نابابت...

نامش چی بود؟

هان!

باران...

بازبا“باران”قدم زدی؟

هزاربارگفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها...

همدم خوبی نیست برای دردها...

فقط دلتنگی هایت راخیس وخیس وخیس ترمیکند...
پاسخ:بــــاران...تنهـا رفیق همیشگی دلتنگی هام بوده


пαнαʟ
ساعت21:11---27 فروردين 1393
בعا مـــﮯ کنم که هیچگاه چشمهاے تـــــــــو

בر انحصار قطره هاے اشک نباشنـב

בعا مـــﮯ کنم که لبانت فقط בر غنچه هاے لبخنـבباشنـב

בعا مـــﮯ کنم בستانت که وسعت آسماטּ و پاکــﮯ בریا را בارב

همیشه از حرارت عشق گرم باشـב

مـטּ برایت בعا مـــﮯ کنم که گل هاے وجوב نازنینت هیچگاه پژمرבه نشونـב

براے شاپرک هاے باغچهے خانه ات בعا مـــﮯ کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشنـב

مـטּ براے خورشیـב آسمان زنـבگیت בعا مـــﮯ کنم که هیچگاه غروب نکنــב...

مرسی ک اومدی گلم


پاسخ:خواهش گلم همینطورم مرسی از تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 27 / 1 / 139310:47 AM shiNy GiRl |